Lidé dnes nečtou. Chcete přesto, aby zhltli obsah vašeho webu, pochopili a nakoupili?
Nechte mě natextovat váš web a navrhnout jeho strukturu. Vytvořím pro vás funkční obsah v češtině či v němčině.
Jak píšu?
Snižuji nákupní nejistotu
Nákupní rozhodnutí vašich zákazníků pokaždé provází určitá dávka nejistoty. Koupit? Koupit jinde? Počkat? Píšu tak, aby se u čtenářů s každým dalším přečteným slovem tato nejistota snižovala. Jinými slovy, mé texty probouzejí jak rozum, tak emoce vašich zákazníků.
Strukturuji informace
Když navrhuji web a jeho texty, kladu důraz na příjemné „flow“. Informace strukturuji tak, aby se čtenář na webu neztratil a aby co nejrychleji získal to, co potřebuje.
Vnímám vaše zákazníky
Nacítím se na vaši cílovou skupinu a píšu takovým jazykem, kterému rozumí. Soustředím se na to, aby po přečtení vašeho webu dovedl čtenář přesně odpovědět na otázku: „Proč bych si to tady měl koupit?“
Textování webu
Jsem zvyklá pracovat na projektech s grafiky a webdesignery. Připravím vám jednoduché drátěné modely stránek (wireframy) ve Figmě či v PDF, které pak převezme váš grafik a dodá tomu šmrnc.
Textování webu
Jsem zvyklá pracovat na projektech s grafiky a webdesignery. Připravím vám jednoduché drátěné modely stránek (wireframy) ve Figmě či v PDF, které pak převezme váš grafik a dodá tomu šmrnc.
SEO
Texty na váš web píšu na prvním místě pro lidi. Hned na druhém místě je však Google, který potřebuje relevantní texty, aby vás zobrazoval ve výsledcích vyhledávání.
Analýza klíčových slov
Připravím soubor (v Excelu nebo Google Sheets), který bude obsahovat vyhledávací dotazy v oblasti vašeho podnikání a důležité metriky jako je počet vyhledávání, trend vyhledávacího dotazu či konkurence pro dané slovo. Klíčová slova pak vybírám podle těchto metrik a podle záměru potenciálního zákazníka. Soubor vám dám k dispozici a naučím vás s daty pracovat, abyste je sami mohli dále využívat.
Metapopisky
Podle principů SEO doplním vaše texty o relevantní
titulky a metapopisky.