Nechte se nakopnout. Ať už jde o váš web nebo start vašeho podnikání.

Máte již hotový web, ale nepřináší vám takové výsledky, jaké byste chtěli?

 

Nebo úplně začínáte s podnikáním a hledáte někoho, kdo vás nasměruje v marketingové komunikaci a webové prezentaci?

 

Mrkněte se, jak vám konzultace se mnou mohou konkrétně pomoci.

konzultace obsahu na webu

Chci zlepšit svůj stávající web

Podívám se s vámi na strukturu a obsah vašeho webu. Poradím vám, kde se z hlediska obsahu nacházejí slabá místa a navrhnu, co a jak zlepšit. Při zpětné vazbě se zaměřím především na:

  1. Plynulý průchod návštěvníka webem – kde komunikujete jakou informaci a proč?
  2. Srozumitelnost komunikovaných informací pro vaši cílovou skupinu
  3. Schopnost vašeho obsahu namotivovat návštěvníka k nákupu – správné používání CTA (Call to Action) tlačítek a výzev k akci v textu
  4. Jazykovou úroveň a stylistiku vašich textů – čte se to dobře?
  5. Obrázky – napomáhají čtenáři lépe pochopit hodnotu vašich služeb, nebo slouží pouze jako výplň?

Pak už bude na vás, zda mě poptáte i na tvorbu samotných nových textů nebo využijete získané know-how k tomu, abyste si texty vytvořili sami.

Začínám s podnikáním

Než se naplno vrhnete do podnikání, potřebujete mít jasno v následujících otázkách:

  1. Pro které lidi svůj produkt či službu tvořím?
  2. Na jaké jejich potřeby přináším řešení?
  3. Proč by měli lidé nakoupit právě u mě (a ne u konkurence) ?
  4. Jakým způsobem jim toto proč budu komunikovat, aby správně pochopili hodnotu mých služeb a rozhodli se u mě nakoupit? A to nejen jednou, ale opakovaně?

Pomohu vám na tyto otázky najít odpověď a utřídit si myšlenky, abyste už v začátcích vašeho podnikání vykročili správným směrem.

Naučím vás:

Prioritizovat marketingové aktivity

Protože nepřinášíte řešení všem lidem na planetě, nemusíte ani být vidět všude. Buďte vidět tam, kde vás vaši potenciální zákazníci skutečně hledají.

Tvořit marketingové plány

Plánujte své podnikání podle vašich vlastních časových, finančních i lidských zdrojů – a to krátkodobě i dlouhodobě. Realistický a konkrétní plán vás nenechá sejít z cesty a pomůže vám se ve stanoveném čase dostat k cíli.

Správně uchopit proces tvorby webu

S čím začít a na co nezapomenout? Co zvládnout sám a co poptat externě? Web není jen to, co vidíme na obrazovce. Dobrý a funkční web musí být rychlý, optimalizovaný pro vyhledávače (SEO), zabezpečený a v souladu s legislativou.

Potřebujete nasát marketingové know-how a získat novou motivaci? Pojďme do toho společně.